UPDATE: COVID-19 maatregelen binnen onze praktijk

Beste patiënten,

Sinds de opkomst van het Corona virus volgen wij met heel Praktijk Groenenborg de adviezen van onze beroepsvereniging en de experten nauwgezet op.

Vanaf 17 maart werd ons gevraagd alle niet-dringende of niet-essentiële behandelingen op te schorten. Uiteraard nemen wij, en hopelijk samen met jullie allen, onze maatschappelijke verantwoordelijkheid op en bestrijden we zo de opkomst van deze epidemie.

Het zullen geen gemakkelijke weken worden, ook niet voor onze therapeuten. Hopelijk kunnen wij op uw begrip rekenen en zien we elkaar snel weer.

Heeft u een klacht en wenst u in behandeling te komen?

Gelieve dan eerst voor uzelf komende vragen te beantwoorden:

• Heeft u of een familielid de voorbije 14 dagen last gehad van kortademigheid, verhoogde lichaamstemperatuur, hoesten, keelpijn?
  • Bent u de voorbije 14 dagen in contact gekomen met iemand die deze symptomen vertoonde?
  • Ondervindt u ondanks uw klacht geen hinder in uw activiteiten van het dagelijkse leven?

Indien u op één van de bovenstaande vragen “ja” moet antwoorden, moeten wij, hoewel we u vanuit ons hart maar al te graag verder willen helpen, u vragen om nog even geduld uit te oefenen. Laat gerust uw contactgegevens achter via e-mail en wij zullen met u contact opnemen vanaf dat de situatie uw behandeling verantwoord toelaat.

Was u voor de uitbraak van het virus in revalidatie bij één van onze therapeuten en zit u met vragen?

Aarzel dan niet om contact op te nemen met uw therapeut via mail. De therapeut zal met u de situatie bespreken en kijken welke mogelijkheden voorhanden zijn.

Bovendien blijft de praktijk telefonisch bereikbaar op het nummer 03 830 11 17.

Update: vanaf 03 april 2020 is het ook mogelijk om een behandeling kinesitherapie te ontvangen ‘op afstand’. Lees hierover meer op: https://praktijkgroenenborg.be/nl/nieuws/43/covid-19-therapie-op-afstand-dankzij-physitrack

Een virtuele knuffel van team Groenenborg ❤️

Related Post